Taller Oriol Maspons

Revista amb

les millors

fotografies

Durant el primer trimestre d’aquest curs els alumnes de Cultura Audiovisual de primer han col·laborat en un projecte organitzat pel Museu Nacional d’Art de Catalunya. Sota la direcció de professionals de la fotografia, van anar desenvolupant cada un el seu projecte, que en principi girava al voltant del barri. Però com que els alumnes són de diferents barris, l’activitat es va anar eixamplant cap a una interpretació sobre els seus interessos.

Al final es va imprimir una revista amb una selecció de les millors fotografies, de la qual es va fer entrega el passat dia 9 de gener.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *