Premi “Pinta la Marató”

ENHORABONA ARTISTES !!!!!

Els alumnes de  4t d’ESO de l’optativa de Visual i Plàstica han quedat en TERCERA POSICIÓ -2a finalista- de la 21a edició del concurs “Pinta La Marató”. La decisió del jurat s’ha adoptat  després de valorar els 358 cartells presentats en aquesta convocatòria.

Felicitem els nostres  alumnes de la classe finalista per la qualitat de l’obra presentada i pel treball  realitzat sobre  els valors de la solidaritat, l’esforç i el treball col·lectiu entre els vostres joves, valors plenament coincidents amb els del projecte La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio.

Veure el cartell

Veure els resultats del concurs

Què opina el jurat del nostre cartell?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *