SORTIDA AL COSMOCAIXA

Els passats 15 i 24 d’octubre els alumnes de 2n d’ESO van anar al Cosmocaixa.  És una sortida que es fa cada any des del seminari de Física i Química.

El primer lloc assisteixen a un taller que s’anomena  ” viu l’electricitat”.  En aquest taller el monitor mostra als alumnes com es carreguen els cossos, com passa corrent d’un cos a un altre, què és un parallamps i com funciona , què és la gàbia de Faraday i perquè serveix i finalment com es produeix el corrent elèctric.

Desprès d’hora i mitja de taller els alumnes esmorzen durant mitja hora i finalment visiten la sala de la matèria manipulant diversos mòduls sobre òptica i mecànica.  A mesura que manipulen cada mòdul han de completar un dossier.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *