Inici de curs 2023-24

Benvingudes famílies de l’Institut Infanta Isabel d’Aragó,

És un plaer donar-vos la benvinguda a aquest nou curs escolar. Estem encantats de tenir-vos com a part essencial de la nostra comunitat educativa. Comencem un altre any d’aprenentatge i creixement, i ens emociona compartir aquesta experiència amb vosaltres.

Al nostre institut, valorem la col·laboració entre pares, professors i estudiants. Junts, podem ajudar els nostres estudiants a assolir el seu potencial màxim i créixer com a individus. Us encoratgem a estar implicats en l’educació dels vostres fills i filles i a treballar de la mà amb nosaltres per aconseguir els millors resultats.

Gràcies per la vostra confiança en nosaltres. Estem desitjant compartir aquest curs escolar amb les vostres famílies i esperem que sigui un any d’èxits, aprenentatge i moments especials per a tots nosaltres.

El proper dimecres 6 de setembre farem la rebuda als alumnes per part dels tutors i els hi farem arribar les informacions necessàries per a un bon inici de curs. També aquest mes de setembre tenim programades les reunions amb d’inici amb les famílies on s’informarà del funcionament d’aquest nou curs.

Salutacions cordials, equip humà de l’Infanta.