Projecte 22 dies 22 peus

Aquest curs, l’alumnat de 1r d’ESO participa en el projecte 22 dies 22 peus, un projecte interdisciplinari entre Biologia i Geologia, Geografia i Història i Tecnologia.
Al llarg d’aquest projecte els i les nostres alumnes seguiran en temps real la regata transoceànica MiniTransat i aniran fent reptes setmanals relacionada amb aquesta. A la MiniTransat un/a regatista en solitari, sense assistència i a bord d’una embarcació minúscula impulsada pel vent, ha de travessar l’Atlàntic des de la Bretanya francesa fins al Carib fent escala a l’Illa de la Palma. Al llarg d’aquesta edició apadrinarem el regatista Carlos Manera.
El diumenge 24 de setembre tindrà lloc la sortida de la MiniTransat. Tothom a bord! Ens acompanyeu en l’aventura?