Acollida d’altres centres Europeus

ACOLLIDA D’ALTRES CENTRES EUROPEUS

Des del curs 2023/24 som centre d’acollida d’alumnes i professors d’altres centres europeus que implementen el seus projectes ERASMUS+ .

CURS 2025-26
Acollida de dues alumnes del “Thomas Morus Gymnasium” de Daun

Durant les dues darreres setmanes del mes d’octubre vam acollir dues alumnes del centre “Thomas Morus Gymnasium” de Daun (Alemanya), les quals van ser acollides per algunes famílies del centre.

Durant les dues setmanes que va durar la seva estada, es va dur a terme un programa d’activitats majoritàriament en llengua anglesa, i que també va incloure algunes sessions d’iniciació a la llengua i cultura catalanes.

Entre les activitats realitzades, hi va haver observacions d’aula en sessions de llengua anglesa o AICLE dels diferents cursos del centre, visites i activitats culturals per Ulldecona i les poblacions veïnes i també tallers i activitats lúdiques.

CURS 2024-25
Acollida de dues alumnes del Lycée Anatole France de Lillers (França)

Un cop acabades les mobilitats del nostre projecte KA122 Història Plurilingüe per a tothom i abans d’acabar el curs, es va dur a terme una acollida d’alumnes estrangers. Les dues primeres setmanes del mes de juny el nostre centre va acollir dues alumnes del Lycée Anatole France de Lillers (França), les quals van fer una estada d’observació per tal de poder millorar el seu nivell de llengua castellana i també conèixer la nostra llengua, la nostra cultura i les nostres tradicions.

Al llarg de la seva estada, les alumnes van assistir a diferents sessions de llengua catalana i castellana al centre i es van relacionar amb el nostre alumnat per tal de poder posar en pràctica els seus coneixements de llengua en un context real. També van presentar-nos el seu centre i la seva regió, de manera que els nostres alumnes també van aprendre coses sobre una altra ciutat d’Europa

Acollida d’un grup d’alumnes i dos professors en el marc del projecte KA-122 “Història Plurilingüe per tothom

La darrera setmana de febrer vam acollir un grup de 13 alumnes alemanys i dos professors acompanyants. Els alumnes van ser acollits per algunes famílies d’alumnes del centre i van participar en diverses activitats juntament amb els alumnes de 3r d’ESO. Entre altres  activitats, els vam mostrar el nostre patrimoni més proper i van visitar Delta de l’Ebre amb tot l’alumnat de 3r d’ESO per tal de realitzar activitats relacionades amb el seu projecte “Water as a Lifeline”.

Llegiu l’article >>

CURS 2023-24
Acollida d’un grup d’alumnes i professors de l’IIS Luigi Fantini de Vergato (Itàlia)

 

Entre el 7 i l’11 d’abril del 2024 el nostre centre va acollir un grup de quatre alumnes i dos professors provinents de l’IIS Luigi Fantini de Vergato (Itàlia), els quals van realitzar tot un seguit d’activitats que ajudarien a assolir els objectius plantejats dins del seu projecte ERASMUS.

>>Vegeu-ne la notícia

Desplaça cap amunt
Ves al contingut