LLIURAMENT DELS PREMIS DEL PLA CATALÀ DE L’ESPORT A L’ESCOLA – 3a EDICIÓ

Premis PCEE 2022

El dijous, 17 de novembre de 2022, al magnífic auditori de l’INEFC de Barcelona, es va dur a terme l’acte de lliurament dels premis del Consell Català de l’Esport, en la seva 3a edició. Un cop més, el nostre centre ha estat guardonat per la bona feina que desenvolupem dins del Pla Català d’Esport a l’Escola, un programa que el centre aplica des de fa molts cursos amb gran èxit de participació per part de l’alumnat.

Els premis rebuts segons les categories han estat els següents:

🎖 Premi al millor centre educatiu.

🎖 Premi al coordinador del PCEE: Francisco León Floro.

🎖 Premi a les millors dinamitzadores: Joana Pineda Bort, Laya Monterde Renaud i Lucy Poy Parker.

🎖 Premi al millor projecte singular: ACTIVA’T, elaborat per Joana Pineda Bort, Aina Sans Grau, Laia Juan Barrera i Laya Monterde Renaud.

Els premis s’han atorgat per part del jurat un cop avaluats els més de 1000 centres que organitzen activitats esportives en horari escolar o extraescolar. Els objectius del programa són fomentar l’activitat física més enllà de l’escola, els hàbits saludables i permetre la integració de tot l’alumnat sense distincions d’origen o de gènere.

Podeu veure la retransmissió completa de l’acte al següent vídeo. Moments clau [ 28:45 – 52:35 – 55:00 – 56:10 – 1:03:55 – 1:21:48 ]

Enhorabona a tots els premiats!!