QUART ES CLASSIFICA I ARRIBA A LA FINAL

El passat vint-i-u de maig l’alumnat de quart va arribar a la final de la lliga de llibres. Aquesta activitat promou la lectura per plaer entre els alumnes de cicle mitjà i es desenvolupa al llarg del curs escolar.

Amb la participació d’aquesta activitat els nois i noies de quart han pogut somiar, gaudir i emocionar-se amb la lectura de deu llibres que van ser escollits pels bibliotecaris del municipi.

Els objectius que persegueix aquesta lliga són els següents:

• Engrescar els alumnes en el plaer de la lectura.
  • Potenciar la motivació per la lectura.
  • Potenciar la mecànica lectora.
  • Ensenyar valors i actituds positives en relació amb el plaer de llegir.
  • Reforçar l’hàbit lector i millorar la comprensió lectora.
  • Apropar a l’alumnat a la biblioteca municipal.
  • Potenciar el treball en equip.

Aquests objectius s’han anat desplegant, de mica en mica, al llarg d’aquest procés. El resultat de tot plegat ha estat l’aprenentatge real que tots els alumnes de quart s’emporten a la seva motxilla de vida. Perquè a vegades es guanya i d’altres s’aprèn.

Felicitats per la classificació, sou un gran equip!!