Llengua Anglesa

Som una escola que hem impulsat diferents Projectes Experimentals en Llengües Estrangeres en els darrers cursos i que continuem implementant diferents activitats en anglès.

Des del curs 2016-2017 formem part del Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme del Departament d’Ensenyament.

Dins del nostre Projecte Lingüístic, definim les activitats que realitzem en llengua anglesa per potenciar el plurilingüisme dels nostres alumnes:

• Introducció de la Llengua Anglesa a Infantil
  • ART in English (2n, 3r i 4t)- Coneixem les obres de diferents artistes realitzant creacions i utilitzant les seves tècniques amb la llengua anglesa com a llengua vehicular.
  • Sharing to Learn – Alumnes de l’Institut Miramar intervenen a les classes d’Anglès per tal de millorar la Comunicació Oral dels nostres alumnes de tercer. Afavorim l’intercanvi entre l’alumnat i la relació entre el professorat de diferents etapes educatives.
  • English Day – Jornada lúdica amb l’alumnat de sisè de tota la ciutat per tal de fomentar l’ús de la llengua anglesa.