EL TRON LECTOR A 2N

Al llarg de tot el curs, hem portat a terme una activitat especial anomenada El Tron Lector. Aquesta iniciativa ha permès a cada nen i nena de la classe escollir un conte que els agradés de casa seva i presentar-lo als seus companys.

Durant l’activitat, els alumnes han explicat qui és l’autor, l’editorial, els personatges principals i què és el que més els ha agradat del conte i per què. A més, han llegit un fragment o pàgina del que els ha semblat més interessant. Aquesta experiència no només ha enriquit el seu vocabulari i habilitats de lectura, sinó que també ha fomentat la seva confiança en parlar en públic.

El Tron Lector ha estat una manera excel·lent de motivar i fomentar el plaer per la lectura entre l’alumnat. Els nens i nenes han gaudit molt d’aquesta activitat, i han demostrat una gran passió i entusiasme per compartir els seus contes favorits amb els altres.

Aquí us deixem algunes fotografies de les seves exposicions, on podreu veure l’alegria i dedicació amb què han participat en El Tron Lector.