Impuls de les TAC: CApptiv@’M

Els nostres objectius dins del projecte d’Impuls a la Integració de les Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement en els processos educatius són :

• Integrar les TAC en el currículum ordinari.
  • Millorar les competències TAC de l’alumnat.
  • Formar el professorat en l’ús habitual de les TAC en la seva vida laboral i quotidiana.
  • Mantenir i millorar la pàgina web del centre com a aparador de les nostres activitats.
  • Proveir el centre de l’equipament tecnològic necessari per a un ús normalitzat i en condicions de les TAC.
  • Crear i mantenir actualitzada una base de dades de materials i accessos a continguts que facilitin al professorat i a l’alumnat l’assoliment de les Competències Bàsiques.
  • Adequar el Projecte Educatiu de Centre als requisits de la LEC pel que fa a les TAC.
  • Integrar les TAC en la gestió de les tasques administratives de l’escola.

Gaudim de dispositius mòbils per tal de dur endavant aquest projecte.

Aquí us deixem un vídeo amb una mostra d’activitats: