Fem XARXA!

Fem XARXA!!!

Una de les nostres característiques essencials és ser una escola que aprèn, una escola que s’obre al món i fa xarxa per a la millora educativa dels nostres infants i joves.

En aquesta pàgina podeu veure algunes de les accions que hem dut a terme en diferents moments de la història de la nostra escola!

13 JUNY 2021 – SORTIM A “LA SEXTA NOTICIAS” CELEBRANT EL NOSTRE DIA SENSE ENERGIA

El passat 13 de juny va sortir el reportatge del DIA SENSE ENERGIA a @laSextaTV

Una jornada que vam gaudir tota la comunitat educativa gràcies a l’alumnat de 3r que va participar en el projecte #Vilawatt de @ViladecansTweet

Ens ho expliquen en aquest vídeo youtu.be/rSCA1riKpxk i amb la difusió de la jornada amb aquest cartell:

Aquí teniu el vídeo del reportatge a la “La Sexta Noticias”. Ens va encantar que ens ajudéssin a fer difusió de la importància de l’estalvi energètic!!!

9 FEBRER 2021 – WEBINAR INNOVACIÓ EDUCATIVA

Aquí trobareu la informació del webinar d’Innovació Educativa a Viladecans: https://www.viladecans.cat/ca/innovacioeducativa

27 JULIOL 2020 – PARTICIPACIÓ WEBINAR MICROGESTIÓ

LIDERATGE DES DEL CONFINAMENT

5 MARÇ 2020 – VISITEM ESCOLA OCTAVIO PAZ

NOVEMBRE 2019 – VISITA UNIVERSITAT HALMSTAD (SUÈCIA)

22 FEBRER 2019 – JORNADA DIGIBAIX A VILADECANS

Jornada Digibaix a Viladecans https://sites.google.com/xtec.cat/jornadadigitalbaixllobregat2/

El 22 de febrer del 2019 vam participar a la Jornada Digibaix!!! Una jornada on ens vam reunir professionals del món de l’educació de Gavà, Begues, Sant Climent i Viladecans per intercanviar diferents experiències relacionades amb l’Àmbit Digital. L’objectiu era crear un espai centrat en la pràctica pedagògica per facilitar la reflexió a partir de l’intercanvi d’experiències que aprofiten el potencial de les tecnologies per enriquir diferents contextos educatius. A més, vam gaudir de la xerrada “Gamificar l’aprenentatge. Un bon repte per repensar l’educació” per part de l’expert en gamificació, Oriol Ripoll.La nostra escola vam presentar el taller de Racons digitals de lectura on treballem LA LLIGA DE LLIBRES amb les docents i alumnes de 4t de primària: diverses propostes de treball cooperatiu en les que els alumnes fan recomanacions amb Realitat Augmentada o croma, pensen preguntes a respondre pels companys amb kahoot o a través d’un mur digital o analitzen els diferents personatges i els presenten amb Keynote. Enriquir un cartell explicatiu, fer pòsters o llibres interactius amb contingut multimèdia, recomanar lectures… són algunes de les possibilitats que van descobrir utilitzant l’app Hp Reveal. També van explorar com gravar un vídeo amb la imatge de fons que van decidir, gràcies a Touchcast Studio. Simular un estudi de televisió és fàcil!
Aquí teniu algunes fotografies de la jornada i les infografies de les APPS que va crear l’alumnat de 4t per la jornada:

Vídeos de la Jornada Digibaix

Agraïr la nostra participació a l’equip organitzador d’aquesta gran Jornada. I un agraïment en especial per a la Sara, l’Andrea, la Leire i el Jordi (alumnes de 4t) per la seva col·laboració amb les docents Elena León i Ana Domínguez. Ho vau fer molt i molt bé, compartir és aprendre! Felicitats!!!

2 FEBRER DEL 2017 – PLURILINGÜISME A L’ESCOLA

Aquí us compartim un video de la Xarxa d’Innovació Educativa de Viladecans sobre el treball del Plurinlingüisme a l’escola. Esperem que us agradi!!

8 MARÇ 2016 – VISITA DOCENTS FINLÀNDIA

El passat dimarts 8 de març del 2016, a la tarda, vam tenir una visita molt especial, ens van visitar un parell de mestres de Finlàndia.
Dins del marc del projecte europeu IMAILE, vam compartir l’ús de les noves tecnologies a l’aula i el canvi de rol tant dels mestres com dels alumnes dins del procés d’ensenyament-aprenentatge.
Aquest projecte té l’objectiu de crear un Entorn Personal d’Aprenentatge dins d’una plataforma educativa per adquirir les competències bàsiques de les àrees de Ciències, Matemàtiques i Tecnologia.
Trobareu més informació a la Xarxa d’Innovació Educativa de Viladecans:
Vam compartir el nostre projecte educatiu amb ells i vam veure les similituds i diferències del nostre sistema educatiu amb el seu. Va ser una trobada molt profitosa!!

VISITA DOCENTS BÉLGICA

4 DE FEBRER DEL 2015 – PRESENTACIÓ TABLETS JORNADA DE PRÀCTIQUES D’INNOVACIÓ

L’escola va participar en la 4a Jornada de Pràctiques d’Innovació Educativa a Viladecans.

Vam presentar el projecte de les TAULETES A L’AULA.

Donem les gràcies als alumnes participants en la xerrada i la mestra responsable del projecte:
Elena León (mestra tutora de 6è) i als alumnes de 6è: Alvaro, Víctor, Sara i Adrián.Tots ells van explicar la seva experiència perfectament!!!!

26 JUNY 2014