Cinquè es prepara per a la trobada d’Atletisme

Atletisme a la Bòbila

A les classes d’Educació Física de cinquè estem treballant l’Atletisme. L’Atletisme és un esport que integra moltes disciplines i valors essencials  (perseverança, il·lusió, esperit de lluita, esforç, treball, motivació…). Aquest esport va sorgir a l’antiga Grècia on es feien competicions atlètiques en honor d’algun déu o per commemorar fets.

Amb aquest esport desenvolupen la percepció espacial, la coordinació ocular i manual, treballarem diferents tipus de desplaçaments, salts i llançaments. Coneixerem les tècniques de cada una de les modalitats que formen part de l’atletisme.

Aquest coneixement que adquirim ens servirà per a la trobada amb altres escoles que es farà el dia 30 de novembre a  l’Estadi Municipal La Bòbila. L’objectiu és facilitar l’accés de l’alumnat a unes activitats esportives en espais esportius que normalment no estan al seu abast, conèixer l’existència d’ells  i  interactuar amb l’alumnat d’altres escoles de la zona.

A continuació compartim amb vosaltres unes fotografies de la nostra pràctica a les diferents modalitats:

Salt de llargada

Triple salt