SETMANA DE LA MÚSICA

Estimades famílies,

Com ja és habitual en la nostra escola, la setmana del 20 al 24 de novembre celebrarem la Setmana de la Música.

És per això que al teatre de l’escola hem preparat diferents activitats relacionades amb la música adaptades a l’edat dels infants amb l’objectiu de gaudir d’un dia musical a l’escola desenvolupant les capacitats musicals.

L’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial gaudirà del concert de la Dàmaris Gelabert.

L’alumnat podrà cantar i ballar amb la cantant les cançons més famoses:

BON DIA
L’HORA DE FER MÚSICA
PA AMB TOMÀQUET
RENTEM LES DENTS
PUGEN LES FORMIGUETES
MASSATGES
ELS DIES DE LA SETMANA
LA TARDOR QUE JO CONEC
LES VOCALS
EL SILENCI
ELS MOSQUITS
A POC A POC I DE PRESSA
FORT I FLUIX
TOT SONA
FRUITES I VERDURES
LA CASTANYERA
ABECEDARI
DANSA
MOU EL COS
TU

L’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior gaudirà d’un taller d’Arpa per conèixer les característiques de l’instrument, gaudir del seu so en directe i tenir l’oportunitat de fer-lo sonar.

A través d’una història descobrirem els diferents sons que pot produïr l’arpa. Deixarem volar la imaginació i ens endinsarem dins d’una història musical, on els nens i nenes són els protagonistes.

L’alumnat aprendrà a trobar les notes dins l’arpa i es faran diferents activitats per aprendre a cantar l’escala. A través del joc, també s’aprendrà a distingir diversos elements musicals apresos durant el taller i es cantaran diverses cançons adaptades al seu nivell.

“Si hi ha música a la teva ànima,

s’escoltarà a tot l’univers”