VA DE CAIXES

Aquesta setmana hem estat treballant amb caixes.

Per un costat hem treballat en la construcció per l’estructura de la piràmide i la Torre Eiffel per l’obra de teatre. Hem revestit les cares de les caixes, tot fent quadrats iguals en paper i els hem unit en pla, al terra, per dibuixar-ne la forma que buscàvem. Després, ja amb el dibuix en forma de trencaclosques acabat, ho hem enganxat tot plegat a les cares de cada capsa. Assajant l’obra, hem anat provant com construir de manera ràpida les estructures i hem vist que segurament haurem de numerar les caixes o buscar algun codi senzill d’identificació.

D’altra banda, també hem estat transformant caixes pel projecte Deixem empremta. La setmana entrant, tenim pensat iniciar l’itinerari solidari començant per les escoles de Santa Margarida de Montbui i Sant Martí de Tous. Per això hem preparat una caixa per cada escola amb rètols, dibuixos i missatges que els motivin a col.laborar i aportar força sal, sucre, raspalls i pasta de dents.