Projecte Lingüístic de Centre (PLC)

Responent als requeriments del Departament d’Educació, però també a la nostra voluntat de fer públics els documents que regeixen el nostre centre, us presentem el Projecte Lingüístic de l’Escola Colors.

Aquest document serveix per regular el tractament de totes les llengües que formen part de la vida dels nostres alumnes i, per tant, poder organitzar el seu ús i el seu ensenyament-aprenentatge de la manera que metodològicament considerem més adient al nostre entorn.

Aquest document es va començar a elaborar l’any 2012, amb l’assessorament de Serveis Educatius. El juny de 2015 va ser aprovat pel Consell Escolar.

D’altra banda, el curs 17-18, l’escola Colors va començar a formar part del projecte d’innovació GEP (Generació Plurilingüe) i, arran de les formacions i assessoraments corresponents, entre les quals hi ha una comissió de treball pròpia del centre, va néixer la necessitat d’actualitzar alguns aspectes, entenent doncs el PLC com un document viu i que creix tal i com l’escola avança en el seu camí.

D’ara en endavant sempre podreu consultar el PLC de l’escola a l’apartat corresponent a Escola Plurilingüe, dins de Projecte Educatiu.