Educació Viària a 5è

Aquest mes, els alumnes de 5è han tingut l’oportunitat de participar en dues sessions especials d’educació viària, amb l’objectiu de conscienciar-los sobre la importància de la seguretat a la via pública i de fomentar comportaments responsables mentre fan ús de bicicletes i patinets.

La primera sessió s’ha centrat en els aspectes teòrics de l’educació viària. Els alumnes han après els diferents senyals de trànsit, la importància de respectar-les i les normes bàsiques de circulació.

En la segona sessió, els alumnes han posat en pràctica els coneixements adquirits. Han portat la seva bicicleta o patinet i han practicat en un circuit al pati.

Podeu veure les fotos AQUÍ