VISITA A LA BIBILIOTECA DE CAN PRAT

El passat 2 de maig, l’alumnat de 5è va tenir l’oportunitat de visitar la Biblioteca de Can Prat. Aquesta va començar amb una benvinguda per part de les bibliotecàries, que van mostrar als nens i nenes els diferents espais de la biblioteca i van explicar com estava distribuït tot el material. Aquest recorregut inicial va ajudar l’alumnat a familiaritzar-se amb l’organització i el funcionament d’una biblioteca.

Després de la introducció, els estudiants es van dividir en petits grups per participar en una activitat d’anàlisi de llibres sobre la Caputxeta Vermella. Els llibres anaven des de les versions més tradicionals del conte dels germans Grimm fins a adaptacions més modernes i innovadores. Cada grup va tenir l’encàrrec de llegir i analitzar una d’aquestes versions. Després, cada grup va presentar la seva versió del conte a la resta de companys, compartint les seves reflexions i descobriments.

Podeu veure les fotos AQUÍ