Participem a la jornada d’internacionalització CETE+

Com a participants d’un dels MiniConsorcis del Departament d’Educació, concretament des del CETE+ (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa), l’escola ha participat a la Jornada d’internacionalització que ha organitzat el Servei de Llengües estrangeres i d’origen (SLEO). En aquesta trobada els diferents MiniConsorcis de Catalunya ens hem retrobat i hem compartit noves experiències viscudes en les darreres mobilitats realitzades a les escoles. Els centres que pertanyem al MiniConsorci ESAM-TILC hem pogut finalment, veure’ns les cares directament, i no a través de les pantalles, com havia sigut fins ara.

Després de les presentacions del subdirector de llengües i cap del servei de llengües estrangeres i origen, hem pogut gaudir de la interessant xerrada de la mà d’en Siro López. Més tard ens hem distribuït per uns tallers prèviament triats, relacionats amb la lectura, la inclusió a Itàlia, programes com l’Avancem, sobre el TIL o fins i tot sobre la intel·ligència artificial, entre d’altres.

La jornada ens ha permès aprendre, compartir i crear noves expectatives a nous projectes que encara estan per venir.