SANT JORDI 2024

Del del 17 al 25 d’abril l’escola Colors es va engalanar per preparar la celebració de Sant Jordi. L’AFA va fer un treball excepcional per guarnir l’escola, omplint-la de dracs, roses i senyeres. Durant aquells dies, els infants d’I3 a 6è, van realitzar diverses activitats com treballs manuals (punts de llibre, sabons, bossetes amb llavors de roser, quadres de dracs amb oueres, etc); van elaborar obres per als Jocs Florals i van preparar una exposició amb elles; van assistir a sessions de contacontes en català, castellà i anglès (amb la narradora Laura Asensio i Karen Pomerleau de Cambridge School); van gaudir d’estones de lectura i van disposar del racó de biblioteca amb llibres de Sant Jordi. Els i les alumnes de 3r van preparar l’obra de teatre de Sant Jordi, amb l’acompanyament de la companyia de teatre Frec a frec que van realitzar en diferents funcions per a la resta de companys i companyes de l’escola, per a les seves famílies, i per als infants d’I2 de l’escola Gegant del Pi de Bellavista (aquesta activitat està finançada amb el fons PMOEPROA+).

Durant la diada de Sant Jordi, el 23 d’abril, els grups d’I4 i I5 van poder assistir a l’espectacle teatralitzat ofert per l’Ajuntament de Les Franqueses a la plaça de l’Espolsada. Els infants de Primària van assistir a l’estrena de l’obra de Sant Jordi del grup de 3r. A la tarda, es va celebrar la XII edició dels Jocs Florals, on es va donar reconeixement a dues produccions literàries de cada curs de l’escola. Els infants guardonats van rebre un llibre, una rosa i un diploma.  Un cop finalitzat l’horari escolar, els nens i nenes de 6è, amb el suport de les seves famílies, van vendre roses i llibres de segona mà a la parada de la plaça de l’Espolsada, per aconseguir recaptació per finançar les seves colònies de final d’etapa.

Per poder veure les fotos, cliqueu AQUÍ. (properament disponibles).