VISITA DE L’IL·LUSTRADOR XAVIER SALOMÓ

Aquest dimarts passat, els alumnes de 5è van tenir l’oportunitat de rebre la visita especial de l’il·lustrador Xavier Salomó. La trobada s’emmarca dins del projecte escolar d’enguany, que té com a eix transversal la Sostenibilitat i el Reciclatge.

Durant el curs, els infants han aprofundit en aquests temes mitjançant diverses activitats i lectures. Un dels punts forts ha estat la lectura del llibre “Sunakay”, un àlbum il·lustrat pel mateix Xavier Salomó, que aborda de manera creativa i visual la importància de cuidar el medi ambient. A més de “Sunakay”, els alumnes també han tingut l’oportunitat de descobrir altres obres publicades per l’il·lustrador, enriquint així el seu coneixement sobre literatura infantil i il·lustració.

La visita de Xavier Salomó ha estat molt profitosa i inspiradora. L’artista ha parlat amb els nens i nenes sobre la seva feina, explicant detalladament les tècniques que utilitza en les seves il·lustracions. A més, els va mostrar diversos dibuixos que ha creat al llarg del seu procés creatiu, permetent als alumnes veure de primera mà com es desenvolupa una obra il·lustrada des de la seva concepció fins al producte final.

Els infants van participar activament durant la sessió, fent preguntes i mostrant un gran interès per l’ofici de l’il·lustrador.

Podeu veure les fotos AQUÍ