PROJECTE HORT ESCOLAR

La temporada de l’hort  tardor-hivern ja s’ha acabat. Durant aquests mesos els alumnes de 3r hem anat fent diverses activitats relacionades amb el treball de l’hort.

Al febrer vam fer una calçotada. Vam preparar la nostra típica salsa de calçots Escola Colors. Va ser tot un èxit!

Hem anat cuidant el nostre hort i hem tingut una bona collita.

A l’hort també ens visiten diversos insectes i els observem amb la lupa binocular per poder-los conèixer i identificar.

Passada la diada de Sant Josep vam plantar les patates. Cal donar les gràcies a l’Associació Harmonia per facilitar-nos-les. També volem agrair el planter que ens va fer arribar Projecte Horts Solidaris.

Us adjuntem un recull de fotos. Cliqueu aquí.