3r TEATRE: LA LLEGENDA DE ST. JORDI

3r TEATRE: LA LLEGENDA DE ST.JORDI

Com cada any, els alumnes de 3r s’han afrontat al repte de representar  l’obra de teatre de La llegenda de St.Jordi.

Un treball que ha culminat el divendres 21 d’abril amb un dels actes de celebració d’aquesta festa a l’escola.

Aquest any, s’ha comptat amb el suport de la companyia Frec a Frec, que ha treballat amb els infants les tècniques i els ha donat eines necessàries per a poder representar cada personatge. Hem tingut un públic molt especial, per una banda, els infants de l’Escola Bressol El Gegant del Pi, els companys i companyes de l’escola i les famílies de 3r.

En total s’han fet 3 representacions d’una obra adaptada de la llegenda de St. Jordi, on tracta d’un poble atemorit per un drac, un rei que vol acabar amb aquesta situació, una princesa valenta i un drac que és a punt de menjar-se el que sigui i a qui sigui. Un fet inesperat canviarà el final d’aquesta llegenda!

En podeu veure una petita representació en l’enllaç que us adjuntem.

Esperem que en gaudiu!