Anem a observar ocells!

Els alumnes de primer, durant aquest segon trimestre, s’han endinsat dins el projecte dels animals vertebrats. Van construint el seu coneixement de manera significativa. Dins del procés d’aprenentatge de les aus han anat creant un petit recull de fitxes tècniques dels diferents ocells.

Han sortit al pati a posar en pràctica el què estem aprenent: observar, identificar i gaudir de les diferents espècies que hi ha d’ocells.

Van agafant pràctica de cara a les colònies escolars d’enguany que seran en un entorn natural privilegiat i on podran gaudir d’una gran varietat d’espècies.

Mireu quins petits ornitòlegs!  És important apropar els infants a la natura perquè la puguin conèixer, apreciar i estimar.

Us compartim un petit recull de fotos aquí.