Pla d’obertura Escola Colors (juny 2020)

D’acord amb les instruccions del Departament d’Educació, l’Escola Colors ha elaborat el Pla d’obertura específic per al centre en fase 2 de desescalada, que es pot consultar aquí.

Aquest document que recull els objectius generals i específics de l’obertura del centre, calendari i horaris, i l’organització de l’alumnat i els recursos disponibles, entra en vigència a partir del dia 8 de juny fins al 19 de juny, data en que finalitza el curs.

Les famílies de 6è que fins l’1 de juny s’han acollit a aquest pla, han de lliurar la documentació requerida per correu electrònic fins el dia 5 de juny. Com a mesura extraordinària, dilluns 8 de juny podran entregar la documentació presencialment a l’escola de 9 a 12h si no ha estat possible per via telemàtica, en casos excepcionals i demanant cita prèvia. La documentació és la següent:

• La declaració responsable signada per part del pare, mare o tutor de l’alumne/a. (document)
  • El carnet de vacunes actualitzat. Ha de constar la vacuna recomanada universal dels 6 anys (Difteria, Tétanos, Tos ferina – dTpa). La resta de vacunes com la de l’Hepatitis A, la Trivalent i la del Papiloma Humà són vacunes escolars que enguany han quedat interrompudes per la urgència sanitària.

L’assistència a l’escola d’aquest alumnat es concentrarà en els dies 9, 11, 16 i 18 de juny de 9.00h a 11.00h. L’equip docent rebrà els grups als accessos que s’indiquen al pla d’obertura.
És indispensable màxima puntualitat a les entrades i sortides, no romandre a les immediacions del recinte escolar i recordar mesures bàsiques com rentar les mans i prendre la temperatura abans de sortir de casa, i accedir al recinte escolar amb la mascareta recomanada.