DENIP 2020 i donació de sang

Un dels pilars fonamentals del PEC de l’escola Colors és l’educació en valors, i així es transmet en els projectes que es duen a terme al centre. Clars exemples en són els esdeveniments que es van desenvolupar la setmana passada, que va ser molt intensa i emocionant per a la comunitat educativa. D’una banda, la campanya de donació de sang organitzada per l’alumnat de 4t que, un any més, va ser un èxit i va comptar amb una gran participació, arribant a la setantena de donants. D’altra banda, la celebració del Dia Escolar de la No-Violència i la Pau, que enguany va girar entorn la defensa del medi ambient. Durant el matí, els nens i nenes de 6è van organitzar activitats per a la resta de companys de primària per crear espais de reflexió, conscienciació i compromís. A la tarda, en assemblea, van llegir el Manifest per la Pau 2020, els nens i nenes van expressar els seus pensaments i es va fer un reconeixement a les “persones de pau” de cada classe.

Tot seguit podeu veure algunes imatges del DENIP i un vídeo sobre la campanya de donació de sang emès per Vallès Oriental TV, a més d’escoltar un àudio editat des del taller de ràdio.

Fotografies DENIP