Concurs del logotip del projecte CETE+ (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa)

Dins el projecte europeu d’Erasmus+, l’escola participa del concurs de logotips, organitzat pels membres de l’Equip Impulsor del Consorci del Departament d’Educació.

L’alumnat de 6è han estat els responsables de presentar els seus logotips, treballats des de l’àmbit artístic i lingüístic (llengua anglesa). S’han realitzat de manera individual i, respectant els requisits establerts en les bases del concurs. Els encarregats de votar han estat els alumnes des de 1r a 5è i els i les mestres del centre.

Un cop realitzades les votacions, el logotip més votat ha estat aquest:

Per veure el procés portat a terme durant l’elaboració dels logotips i les votacions per part de l’alumnat i l’equip docent, podeu clicar aquí.