Castanyada 2020

Durant la setmana del 26 al 30 d’octubre, els nens i nenes de l’escola han realitzat diverses activitats relacionades amb la tardor i la Castanyada. Entre elles, la preparació d’una exposició on hi ha creacions d’allò més artístiques: murals amb els colors de la tardor i estampació amb fruits, cartells identificatius dels arbres de l’escola, reproduccions de bolets, il·lustració de haikús, obres amb fulles de diferents arbres, escultures amb elements de tardor… A més, els més petits de l’escola van tenir l’oportunitat de conèixer el fill de la Castanyera, que els va explicar un munt de coses sobre la tradició catalana. També van poder escoltar i compartir contes sobre la tardor i la Castanyada. Com a festa final, divendres 30 d’octubre van fer un berenar de germanor tot menjant castanyes i ballant!

Podeu clicar aquí per accedir a les imatges de la setmana.