Castanyada 2019

El passat dijous 31 d’octubre l’Escola Colors va celebrar la festa de la Castanyada al pati de l’escola. Enguany, va ser una celebració molt tradicional, on els grups de P3 a 6è van oferir una mostra de cançons de la tardor i danses tradicionals pròpies de la cultura catalana. Els nens i nenes grans de l’escola van acompanyar en tot moment els petits i les petites, van gaudir plegats d’un esmorzar de germanor i van menjar les castanyes que familiars voluntaris havien cuit unes hores abans.

Durant tota la setmana es van fer altres activitats relacionades com el conte de la castanyera, els tallers de cuina de tastets de tardor i panellets, o el trick or treat de Halloween.

Aquí podeu veure algunes imatges de la festa i podeu escoltar un àudio amb opinions d’alumnes i mestres de l’escola preparat des del taller de ràdio dels grans.