La verema de 2n

Els alumnes i les alumnes de la classe dels Tigreduses vam fer la nostra primera excursió ben d’hora aquest curs. Vam anar a Can Montcau, a la Roca del Vallès, a fer la verema. Va ser una experiència magnífica! Vam aprendre un munt de noms i processos que més tard hem pogut posar en pràctica a l’aula amb algun que altre experiment.

La nostra monitora ens va dur fins a les vinyes i allà vam descobrir com es diuen les parts del cep i quins tipus de raïm hi ha. A partir d’aquí, nosaltres ens vam posar “peus a l’obra” i vam trepitjar el raïm per fer el most que més tard es convertirà en vi.

A més de conèixer el procés de la verema en primera persona, vam gaudir d’un dia en plena natura i vam poder veure de ben aprop els animals de la granja: cavalls, ànecs, ovelles, cabres, rucs, porcs…

Si voleu veure les fotos que vam fer aquell dia, aquí hi teniu l’enllaç: LA VEREMA