1a reunió del Consell de Representant d’Infants (curs 23-24)

Avui ha tingut lloc la primera reunió del Consell de Representants d’Infants del curs 23-24, a la que han assistit l’equip directiu i els delegats, delegades, secretaris i secretàries escollits a cada grup.

En aquesta sessió, a més de revisar els acords del curs anterior, s’han tractat diversos temes com les accions realitzades del Projecte pati, les “mesures per salvar el planeta” que es poden implementar a l’escola i el plantejament de l’eix transversal d’enguany, dedicat a la sostenibilitat i el reciclatge.

A més, l’equip directiu ha presentat el nou espai de la pàgina web dedicat al Consell de Representants d’Infants i les Assemblees Generals, on es recolliran les convocatòries de reunions, els acords presos i les propostes i comentaris dels grups. Podeu visitar la pàgina aquí.