Transferència al Claustre del centre. Mobilitats (Job Shadowing) a Brescia i Berlín

Un cop tornades les dues mestres de les mobilitats (Job Shadowing) dins el programa Erasmus+ (ESAM-TILC) d’aquest curs escolar, toca explicar a la resta del claustre les respectives experiències.

En el claustre de mestres, celebrat el dia 4 d’abril de 2024, la Raquel Garcia presenta els noms de les escoles que van visitar els diferents docents de la mobilitat a Brescia, les observacions de les activitats i indrets interessants, i aspectes positius que cal recordar per una possible implementació al nostre centre. Seguidament, la Laura Ruiz explica la seva experiència viscuda a les dues escoles que van visitar a Berlín, les 3 docents del mateix Micro Consorci (del Servei de Llengües Estrangeres i Origen). Allà van recollir evidències, fotos i enriquidores experiències que avui trasllada a la resta de docents de l’escola Colors, per almenys posar damunt la taula la reflexió de fins a quin grau poden posteriorment aplicar algunes propostes per a l’alumnat nouvingut i SLS de l’escola.

Si més no, després d’haver viatjat sempre hi ha l’opció de rescatar la idea i poder-la adaptar al centre, encara que sigui en un entorn escolar ben diferent al que s’han trobat ambdues docents.

Aquestes són les presentacions que han preparat per a fer la transferència a la resta de professorat del centre. Cliqueu a les imatges per a fer-hi una ullada: