THE PANCAKE RACE

En motiu de les activitats que realitzem a l’escola aquesta setmana i la vinent, prèviament a la celebració de Sant Jordi, avui els alumnes de 3r han preparat l’activitat de Storytelling que faran demà. Des de l’escola d’anglès Cambridge School, ens vindran a explicar en anglès la història d’una pancake entremeliada que no vol ser menjada (The Naughty Pancake) i s’escapa, trobant-se durant el seu camí diferents personatges.

Des de l’àrea d’anglès, han conegut el vocabulari de la història i s’han familiaritzat amb una tradició del Regne Unit anomenada The Pancake Day, durant el qual es realitzen carreres amb pancakes (The Pancake Race).

Aquí us deixem unes fotos de l’activitat. S’ho han passat genial!