Taller de CoEducació

Aquesta tarda els alumnes i les alumnes de 5è hem gaudit de la presència de la Gemma i dels seus contes.

Aquests contes tots tenien un fil conductor comú.  Tots parlaven sobre CoEducació.

Què no sabeu què és la CoEducació?

La coeducació comporta la promoció d’una educació que potencia la igualtat real d’oportunitats i l’eliminació de tota mena de discriminació per raó de sexe, així com la integració de forma explícita i amb continguts d’aprenentatge de la perspectiva de gènere.

Avui hem recordat, perquè ja ho sabíem, que nens i nenes, homes i dones, som iguals.

Gràcies Gemma!