FAMÍLIES, US TOCA A VOSALTRES! #joemquedoacasa

Hola, famílies de l’escola Catalunya,
Ara que ja heu vist les cares de l’equip humà del nostre centre, ens encantaria veure-us a vosaltres.
Per això us demanem que ens envieu una foto vostra al correu joemquedoacasa@catalunyasab.cat

Us deixem un vídeo tutorial de com fer-ho directament amb el mòbil!

MOLTES GRÀCIES!

#joemquedoacasa – Les activitats que fem a casa. Cicle Mitjà

#joemquedoacasa

Benvolgudes famílies de 3r i 4t,

Gairebé fa una setmana que estem a casa confinats; és per això que per aquests dies us volem proposar diferents activitats, jocs i entreteniments relacionats amb conceptes que s’han treballat a l’escola perquè pugueu continuar a casa.

Aquestes activitats es publicaran a la pàgina web de l’escola els dilluns i dijous. Mitjançant Dinantia i Facebook us informarem de les noves propostes.

Per a l’alumnat de 4t, les activitats s’aniran afegint al Google Classroom, aplicació que es fa servir a l’escola i saben com accedir mitjançant el correu personal de cada nena i nen (nom@catalunyasab)

Si cliqueu sobre el document que adjuntem trobareu tota la informació: Activitats Cicle Mitjà 1

#joemquedoacasa Cicle Inicial TENIM NOTÍCIES!!!

Hola hawaians, prehistòrics i romans!!!

Fa gairebé una setmana que estem tancats a casa. Us trobem molt a faltar!!! Tenim moltes ganes de saber de vosaltres!!!

Us escrivim perquè tenim una notícia. El Kai i la Koa ens han enviat un e-mail. Ens pregunten com estem i ens expliquen que ells també estan tancats a casa. A Hawai també ha arribat el coronavirus. Com veieu, aquest virus afecta a tot el món. A l’e-mail ens expliquen que continuen fent feines des de casa, d’aquesta manera pensen que l’escola continua oberta. Els vostres mestres hem pensat fer el mateix. Treballar conjuntament, com un gran equip.  Què us sembla?

En moments difícils és important estar units. Així doncs, romans, prehistòrics i hawaians tenim una missió molt important. Què us sembla si cadascú escriu el seu diari i quan tornem a l’escola el compartim?

Què podrieu posar en aquest diari?

• Una recepta
  • El teu acudit preferit
  • Un dibuix de com ets sents (avorrit, content…)
  • Què heu fet durant el dia

No us oblideu posar la data i fer una portada super guapa!!!

A partir de dilluns tindreu una nova publicació a la pàgina web de l’escola.

Seguim en contacte! Cuideu-vos molt!!!!

#joemquedoacasa Educació Infantil Propostes per fer a casa

#joemquedoacasa
Hola famílies:
Cal compaginar temps de joc autònom en què l’infant decideixi què vol fer i com, amb temps d’activitats compartides amb l’adult.
Per al temps de joc autònom hem de posar a l’abast de l’infant materials diversos amb els quals pugui elaborar el seu joc: materials… Llegeix més»

Llistat de correus del professorat

Per fer front a aquesta situació excepcional hem de prendre mesures extraordinàries.

Per això, hem de buscar nous canals de comunicació i, per poder mantenir el contacte professorat-alumnat-famílies, us deixem el llistat de correus interns de l’equip de mestres de l’escola.

Demanem que les famílies us poseu en contacte enviant un missatge al correu dels tutors/es dels vostres fills/es. D’aquesta manera, el mestre/a us enviarà per correu els materials i recursos a mesura que en vagi suggerint de nous.

A més a més, recordem que l’alumnat de 4t, 5è i 6è ja té compte de correu de l’escola i se li enviarà directament aquest material i recursos.

CORREU
Albert Villarroya albert@catalunyasab.cat