La First Lego League d’enguany ja està en marxa!

Com ja és tradició a la nostra escola, l’alumnat de 5è d’enguany participa al torneig de la First Lego League (FLL).

A finals de primer trimestre vam rebre la confirmació de plaça al torneig i vam començar a mirar bases i preparar el robot.

Durant el segon trimestre hem estat treballant paral·lelament durant les hores de medi i les de TAC per assolir ambdós aspectes relacionats amb el torneig: el joc del robot i el projecte d’innovació.  Aquest any tot gira al voltant “RePlay” que ve a significar reinventar-se el joc a l’exterior. Aquí teniu un resum de l’explicació.

Cada grup de 5è per separat va estar pensant i preparant un projecte per millorar i ser innovadors amb aquest tema: Reinventar-nos el joc a Sant Adrià, així que es van posar a treballar obtenint tres projectes diferents.

El passat 26 de febrer els i les alumnes van presentar els seus projectes i el jurat va decidir quin presentaríem el dia de la competició.  Com a resultat de les exposicions els tres grups van rebre un diploma agraïnt el seu esforç i dedicació.  5è A va rebre el diploma a “El projecte amb més valors First Lego League”, 5è B el va rebre per “El projecte més inclusiu i creatiu” i per últim 5è C un diploma per ser “La presentació més musical i divertida”.

Finalment, es va decidir fer un sumatori dels projectes de 5è A i 5è B i adaptar-los amb una nova presentació per presentar el proper 15 de maig que és el dia escollit per la realització de torneig en el que participaran tots els i les alumnes de 5è amb 10 representants del conjunt de les tres classes.

Clicant el logo podreu veure les presentacions dels projectes.