Hem fet el nostre primer cim: el Montcau!

El passat dilluns, els alumnes de 5è van pujar el segon cim més alt de la Serralada de Sant Llorenç del Munt: el Montcau, amb 1056 metres d’altitud. Per molts era la primera vegada que pujaven un cim, i l’experiència no els va defraudar!

A la baixada, els alumnes van gaudir d’una prova d’orientació organitzada per dos estudiants del cicle superior de Seguretat i Medi Ambient de l’INS Narcís Montoriol de Barcelona, on els alumnes van aprendre conceptes bàsics sobre la muntanya. Des d’aquí els agraïm la seva implicació tant a ells com a la seva professora Lou Rofes que ens va acompanyar també durant la sortida.

No et perdis les fotos de la sortida! Les trobaràs clicant a la imatge.