Ens preparem per a l’institut!

Avui, el director i el coordinador de l’IES Manuel Vázquez Montalbán han vingut a la nostra escola per fer una xerrada informativa a l’alumnat de 6è.  Ens han presentat la bona tasca tant acadèmica com educativa que duen a terme al seu centre educatiu.  Dues exalumnes de la nostra escola els han donat als alumnes una visió més propera i han solucionat alguns dels dubtes que ells tenien.

Després d’acabar la xerrada pels alumnes a les 16.45h també han tingut una cita amb les famílies que s’han volgut apropar a conèixer tot aquella informació que els havien de donar sobre l’institut.

El proper dimecres 28 de febrer, l’alumnat de 6è de la nostra escola, anirà a visitar les pròpies instal·lacions de l’IES.  Allà els alumnes rebran una xerrada de més professors i coneixeran algun d’ells i els propis alumnes de l’institut els hi faran una visita per a conèixer els secrets d’aquell indret que a efectes d’ara sembla tan interessant.  Els nostres alumnes gaudiran de l’estona de pati amb els seus antics companys d’escola i d’altres que ja fan vida regular a l’institut.