A 6èB hem llegit Oliver Twist

Aquesta setmana hem acabat amb la lectura que fèiem des del primer trimestre, un clàssic de la literatura com és “Oliver Twist” de Charles Dickens.

Regularment, cada setmana, havíem de llegir un o dos capítols i fer un comentari d’allò que ens havia agradat més o menys o alguna cosa que relacionàvem amb la nostra vida.  A l’hora de reunir-nos tots, cadascú de nosaltres llegia el fragment escollit i el comentari i els altres n’opinaven.

A part, hem fabricat unes banderoles amb informació sobre aquest clàssic per fomentar el gust per la lectura dels nostres companys de l’escola.