Emprenedoria a 6è

Els nenes i nenes de 6è han iniciat un projecte molt motivador: “Emprenedoria“. Amb ell es pretén impulsar el valors de la cultura emprenedora a l’escola i fomentar l’esperit emprenedor. Alguns es preguntaran que és això de l’esperit emprenedor… doncs bé l’esperit emprenedor és l’habilitat que tenen les persones per transformar les idees en actes. Les principals característiques de l’esperit emprenedor són la creativitat,  la iniciativa, la innovació i l’assumpció de riscos, així com amb l’habilitat per planificar i gestionar projectes amb el finalitat  d’aconseguir objectius.

Al llarg d’aquest primer trimetre hem treballat els valors i les característiques de constituir-nos com a cooperativa i hem vist les diferències amb altres formes empresarials (SA, SL etc.). Sabedors de les avantatges i desavantatges d’unes i altres hem escollit i hem treballat per a constituir-nos com a cooperativa. A més a més hem  elaborat els nostres estatuts i hem participat en un taller per aprendre a fer logotips.

Us deixem aquí una petita mostra d’allò que hem fet. Cliqueu sobre l’imatge per veure-ho.