Cançons per apujar l’ànim!

La música sempre ha acompanyat les persones, tant en bons moments com en altres no tant bons, i ha estat una manera que hem trobat d’expressar estats d’ànim, sentiments i emocions.

Com per exemple la cançó “Tot anirà bé” de Doctor Prats.

Un altre exemple és la cançó “Resistiré” del Dúo Dinámico, tot i que s’han fet multitud de versions.

Et proposem que escriguis als comentaris d’aquesta entrada, la cançó que et poses quan tens els ànims una mica baixos. Recorda posar el teu nom al comentari, el nom de la cançó i l’artista i pots adjuntar el link del youtube, perquè tothom la pugui escoltar.

D’aquesta manera podem compartir i fer una llista de cançons per pujar-nos l’ànim i estar feliços!

1. Claudia Martínez

Hola sóc la Claudia Martínez i les cançons que escolto per pujar els ànims son ” Soldi “del cantant Mahmood i
    ” Resistiré “del Dúo Dinámico.

Una abraçada.