SERVEIS / AFA

L’associació de famílies (AFA) organitza i gestiona molts dels serveis oferts al centre*, com ara menjador escolar, cooperativa de llibres, servei d’acollida, extraescolars, casal d’estiu, cavalcada de reis, festa fi curs, etc. La seva pàgina web és:

afacanserra.cat

Horari d’atenció a les famílies: dilluns de 9 a 9:30 i dimecres de 16:30h a 17h
Si vols posar-te en contacte amb l’AFA:  afaescolacanserra@gmail.com      menjador.canserra@hotmail.com

Gràcies a les famílies que col·laboren a l’AFA, podem gaudir de tots aquests serveis, dels quals tots ens beneficiem! Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Els processos de canvi d’entitats dels serveis que l’AFA ofereix a l’escola (extraescolars, menjador, casal…) no els fem cada curs. La comissió d’activitats complementàries del Consell Escolar determina quan és necessari plantejar els canvis, prioritzant donar una mínima continuïtat als serveis per valorar el progrés i evolució d’aquests.