Feliç jubilació, Anna i Montse!

Enguany volem tancar el curs 18-19 agraint a dues mestres que, després d’entregar-se en cor i ànima durant gairebé 40 anys a l’escola, es jubilen: la Montse Garcia i l’Anna Sanegre. L’empremta que deixen a l’escola és inqüestionable: formen part de l’ADN de Can Serra, del seu tarannà, de la seva essència. Lluitarem incansablement per mantenir el “savoir faire” que ha caracteritzat la seva feina i que ha donat a l’escola una reputació, èxit, qualitat i prestigi indubtables. Moltes gràcies per tota la feina que heu fet durant aquests anys. Us estimem i us desitgem moltíssima sort en aquesta nova etapa.

Can Serra news 6è

Els i les alumnes de 6è han creat un telenotícies per treballar el passat i han sortit unes notícies prou esbojarrades, ja que les han fet de manera col·laborativa. Hem utilitzat el chroma i els ha encantat. Han estat tot uns professionals de la televisió.
Aquí… Llegeix més»

Colònies de 4t. al Pantà de Sau

Els nens i nenes de 4t. hem  estat a La Cinglera, una casa de colònies  al peu del Pantà de Sau, gaudint d’un entorn natural  fantàstic i molt  relaxant, que hem compartit amb  granotes,   peixos, …

Tot va ser molt emocionant. Vam poder triar amb qui volíem dormir, vam pujar en caiac i alguns van poder tocar el campanar de l’església que està ensorrada, vam fer tir a l’arc, ens vam tirar per la tirolina que hi havia al parc d’aventura, vam fer un joc de pistes i vam participar en un “GOT  TALENT”  molt divertit i sorprenent ja que vam descobrir l’artista que tots portem a dins!!!!!

Aquests tres dies van ser inoblidables, mireu  aquestes fotos i veureu tot el que vam fer.

Ja estem pensant en les colònies que farem a 6è!!!!

Jornada 6è – ESO a CAN PLANAS

Avui els alumnes de 6è hem anat a conèixer el que per a molts serà el seu institut l’any vinent.

Els/les alumnes de 4t d’ESO de Can Planas ens han preparat diferents activitats que hem realitzat conjuntament amb els/les alumnes de 1r d’ESO, entre els quals hi havia molts exalumnes de Can Serra.

Cliqueu AQUÍ per veure les fotos!!!

Colònies 6è a Llafranc

L’alumnat de sisè hem anat de colònies a Llafranc. Hem estat allotjats en una magnífica casa, en un entorn ple de naturalesa, gaudint del sol i del mar.
És el nostre últim any a l’escola i aquests dies de convivència els recordarem tota la nostra vida.
Hem… Llegeix més»

Colònies a la Carral!

Els nens i nenes de segon ja saben escriure molt bé i per això, són ells mateixos qui us han escrit l’article de les colònies.
CABANES
El primer, segon i tercer dia, hem fet cabanes i a la gent, en acabar, li van sortir molt boniques. Em… Llegeix més»