Racons a Cicle inicial!

Hola tothom!
Avui és dimecres! I com cada dimecres cicle inicial fem racons! Ens ho passem d’alló més bé fent racons de tot tipus: calcar, trencaclosques, sanefes, cuineta, hospital, ordinador, construccions, plastilina, botigues, titelles… un munt de coses!
A més, ens serveix per conèixer als i les… Llegeix més»

Mobilitat segura a 3r.

Durant una setmana els alumnes i les alumnes  de 3r. vam rebre la visita d’en Jorge, un policia municipal, que ens va recordar la importància de mostrar una conducta viaria correcta quan  ens desplacem pels carrers de  la ciutat.
I després de parlar de comportaments adequats,… Llegeix més»

Sortida a Can Coll

Hola famílies!
El passat dia 30/10/2019 els infants de primer vam anar a Can Coll.
Els nostres amics, la fada Caterina i els mussolets, ens van demanar ajuda per rescatar a la bruixa Maduixa.
Vam haver de superar unes proves per fer un encanteri i recuperar-la.
Les proves consistien a trobar… Llegeix més»

Festa AMPA Castanyada 2019

Ja ha arribat l’enigma literari del mes d’octubre a la biblioteca

Ja ha arribat l’enigma del mes d’octubre a la biblioteca!

• Cada mes un enigma
  • Cada setmana una pista

Has vist la primera pista del mes? Saps de quin conte es tracta?
Per participar omple la butlleta que trobaràs al hall de l’escola i diposita-la a la bústia.
Si encara no… Llegeix més»

Farigoleta a Ripollet

Aquest diumenge 6 d’octubre, la Farigoleta, acompanyada de la colla gegantera de Can Serra, ha participat a la XXIXa Trobada de Gegants 2019. Moltes gràcies a totes les famílies que han participat!

Escaperoom a la biblioteca!

Ja ha arribat la tardor i, amb ella, la Castanyera. Enguany la nostra amiga Castanyera ha tingut un greu problema… Ha perdut el seu gat Marrameu a la biblioteca!
L’escola Can Serra busca detectius per ajudar-la a trobar-lo!
Us atreviu a resoldre aquest misteri?

• 30 minuts
  • 4 proves
  • 1 objectiu: recuperar en Marrameu

Creeu un grup de 5 detectius i inscriviu-vos prèviament.
Si voleu participar a l’escaperoom cal que vingueu a visitar-nos a la biblioteca oberta, com a mínim, un cop al llarg del mes d’octubre.

Us hi esperem! Miaaaaaaaaaau

DINANTIA

Les comunicacions amb les famílies les fem amb l’app DINANTIA. La podeu descarregar al vostre dispositiu mòbil o consultar els missatges online. quan hi entreu, recordeu que per accedir cal que ho feu amb el correu que vareu facilitar a l’escola, no amb el vostre número de mòbil.

Inscripcions Activitats Extraescolars curs 2019-2020

nouInscripcions setembre CAN SERRA (EN VERD VEUREU LES ACTIVITATS QUE ARRENCARAN AL  SETEMBRE I EN VERMELL LES QUE DE MOMENT NO)

Us informem que les inscripcions perquè el vostre infant participi en les activitats extraescolars del curs 2019- 2020 que ben aviat comença, les haureu de fer telemàticament.

Per inscriure al vostre infant a les activitats, heu de clicar al següent enllaç i omplir totes les dades que ús demana (no cal adjuntar foto).

Aquesta inscripció és l’única manera d’inscriure al vostre infant a les extraescolars. Les famílies que ja vau entregar el full d’inscripció durant els mesos de maig i juny HAUREU DE TORNAR A FER LA INSCRIPCIÓ TELEMÀTICAMENT.

Si teniu qualsevol dubte a l’hora de fer la inscripció, ens podeu trucar al 663.963.664 i us ajudarem a fer-la.

Tríptic-Can-Serra-extraescolars-19-20

Reunions famílies inici de curs

P3: dimarts 10/09 a les 10h (Biblioteca Esteve Paluzie, Sala Isabel Allende)

P4: dimarts 17/09 a les 16:45h (teatre escola, edifici Primària)

P5: dijous 19/09 a les 16:45h (teatre escola, edifici Primària)

Cicle Inicial (1r i 2n): dilluns 16/09 a les 16:45h (aules Primària)

Cicle Mitjà (3r i 4t): dimarts 17/09 a les 16:45h (aules Primària)

Cicle Superior (5è i 6è): dimecres 18/09 a les 16:45h (5è a les aules i 6è al teatre de Primària).

És important acudir sense infants. Hi haurà servei d’acollida.

Feliç jubilació, Anna i Montse!

Enguany volem tancar el curs 18-19 agraint a dues mestres que, després d’entregar-se en cor i ànima durant gairebé 40 anys a l’escola, es jubilen: la Montse Garcia i l’Anna Sanegre. L’empremta que deixen a l’escola és inqüestionable: formen part de l’ADN de Can Serra, del seu tarannà, de la seva essència. Lluitarem incansablement per mantenir el “savoir faire” que ha caracteritzat la seva feina i que ha donat a l’escola una reputació, èxit, qualitat i prestigi indubtables. Moltes gràcies per tota la feina que heu fet durant aquests anys. Us estimem i us desitgem moltíssima sort en aquesta nova etapa.