Portes obertes: 6 de març de 2020 (tres torns: 9:15h, 15:15h i 16:15h)

Mes de la il·lustració a la biblioteca Valentí Gubianas

Benvolgudes famílies,

Durant les quatre setmanes vinents, els alumnes de batxillerat artístic de l’institut Can Planas, vindran a la nostra escola a fer tallers d’il·lustració als infants.
Tots els nens i nenes poden participar en tots els tallers. Tot i això, cada un té una edat recomanada.
Els infants poden participar en tots els tallers que vulguin.
Us deixem la informació:

• 22/01/2020. Conte il·lustrat: Recomanat per cicle inicial. Realització d’un conte il·lustrat (tres il·lustracions). Assessors: Bàrbara Martínez, Jesús Mejías i Eva Villanueva
  • 29/01/2020: Tira còmica: Recomanat per cicle mitjà i superior. Realització d’una tira còmica (6-8 vinyetes). Assessors: Abigail Montero, Fabricio Rocha i Andrés Esquius.
  • 05/02/2020. Seqüència narrativa. Recomanat per cicle mitjà i superior. Realització d’una seqüència narrativa a partir de tres elements donats (per exemple: poma, finestra i taula). Assessors: Áxel Esteras, Víctor Barnet i Naila González.
  • 12/02/2020. Disseny de personatges. Recomanat per cicle mitjà i superior. Assessors: Marina Chica i Emiliya Rozhkova.

Els tallers són de 16:30h a 18h.

Per inscriure’s a l’activitat heu d’omplir AQUEST FORMULARI.

Les places de cada sessió són limitades!! Apunteu-vos i aprofiteu aquesta oportunitat única.

Preparem el Nadal a la biblioteca oberta

Aquest dimecres els nens i nenes de l’escola hem començat a preparar la festa de Nadal a la biblioteca oberta. Us deixem les fotos de la preparació i el cartell de la festa. Esperem veure-us dimecres vinent!

Sortida al Món Sant Benet

Benvolgudes famílies!
El passat dilluns 25 de novembre, les nenes i els nens de 5è vam visitar el Món Sant Benet, a Sant Fruitós de Bages. La visita té relació amb l’Edat Mitjana, tema treballat a Coneixement del Medi Social aquest primer trimestre. Allà vam realitzar… Llegeix més»

Contacontes familiar

Avui hem celebrat el contacontes familiar a la biblioteca. Tots plegats i plegades hem gaudit d’una bona estona plena d’històries i de somriures.
Moltes gràcies als nostres contacontes i a totes les persones que heu assistit!

Us deixem unes fotos de la sessió:

Fins aviat!!!!!!!!!

Sortida modernisme 6è

L’alumnat de sisè el passat 18 de novembre vam anar d’excursió per conèixer la “Barcelona Modernista”.
Vam visitar el Parc Güell i vam fer unes activitats molt divertides.
També vam visitar la Sagrada Família, i vam aprendre molt.
Ens ho vam passar d’alló més bé, aquí ho podreu… Llegeix més»

Treball a l’aula: L’edat mitjana

Les noies i els nois de 5è hem estat treballant  dins de medi social l’edat mitjana.
Ho hem fet per equips, buscant cada un informació d’un aspecte diferent d’aquesta etapa i plasmant els resultats obtinguts a un mural. Ens ha quedat genial!!!
Aquí podeu veure alguns moments… Llegeix més»

Lectura compartida 1r i 5è B

Hola a tothom!!

La setmana passada vam començar a gaudir de la lectura compartida entre padrins/madrines i fillols/filloles. Va ser una estona molt divertida en la que vam poder practicar la lectura a través d’algunes revistes xulíssimes!

Ens va encantar, la setmana vinent repetirem!!!

Racons a Cicle inicial!

Hola tothom!
Avui és dimecres! I com cada dimecres cicle inicial fem racons! Ens ho passem d’alló més bé fent racons de tot tipus: calcar, trencaclosques, sanefes, cuineta, hospital, ordinador, construccions, plastilina, botigues, titelles… un munt de coses!
A més, ens serveix per conèixer als i les… Llegeix més»

Mobilitat segura a 3r.

Durant una setmana els alumnes i les alumnes  de 3r. vam rebre la visita d’en Jorge, un policia municipal, que ens va recordar la importància de mostrar una conducta viaria correcta quan  ens desplacem pels carrers de  la ciutat.
I després de parlar de comportaments adequats,… Llegeix més»

Sortida a Can Coll

Hola famílies!
El passat dia 30/10/2019 els infants de primer vam anar a Can Coll.
Els nostres amics, la fada Caterina i els mussolets, ens van demanar ajuda per rescatar a la bruixa Maduixa.
Vam haver de superar unes proves per fer un encanteri i recuperar-la.
Les proves consistien a trobar… Llegeix més»