Carnestoltes / Setmana Cultural

L’Escola Can Serra celebra, des de l’any 1993, jornades culturals. Durant la setmana cultural (coincidint amb el Carnaval), tota l’escola realitza diferents activitats a partir d’un centre d’interès.

Les delegades i delegats voten els diferents temes proposats i, una vegada se n’ha triat un, cada nivell treballa un àmbit del tema escollit. Els alumnes també col·laboren en l’edició del cartell de la Setmana Cultural (dibuixos i eslògan). Les nenes i nens fan dibuixos relacionats amb el tema escollit i els delegats i delegades escullen els que més els agrada. A partir dels dibuixos guanyadors de cada classe, es fa una composició per elaborar el cartell final. A més, cada classe proposa un eslògan. Es fa un recull de tots els eslògans proposats i s’obre votació online a la pàgina web de l’escola. L’eslògan guanyador es dóna a conèixer via web i s’incorpora al cartell final.

Com fem coincidir la Setmana Cultural amb la festa de Carnaval, durant la setmana anem seguint les diferents ordres/consignes boges que ens proposa el Rei Carnestoltes. L’últim dia de la setmana cultural, el divendres a la tarda, les famílies estan convidades a veure les diferents coreografies que ballen els alumnes de l’escola, disfressats amb la temàtica de cada classe (relacionada amb el tema de la Setmana Cultural).

SETMANA CULTURAL 20-21 “EL CÃ’MIC”

CARNAVAL “EL CÃ’MIC” 2021

SETMANA CULTURAL 19-20 “SOMIEM QUE INVENTEM”

SETMANA CULTURAL 18-19 “OFICIS EN IGUALTAT, OFICIS DE VERITAT”

SETMANA CULTURAL 17-18 “3,2,1… CAN SERRA EN ACCIÓ!”

PDF: PROGRAMA SETMANA CULTURAL CINEMA 2018

Cartell i els artistes, de P3 a 6è.

FOTOGRAFIES DEL CARNAVAL “3,2,1 CAN SERRA EN ACCIÓ”