La Farigoleta

Durant el curs 20farigoleta ivan transparent SHORT10-2011, l’escola va dur a terme una setmana cultural basada en la cultura popular catalana: “Visca la festa, visca la gresca”. Les nenes i nens van donar vida a una nova icona cultural de l’escola: LA FARIGOLETA: una gegantona que, mitjançant les històries inventades pels infants, així com els seus dibuixos i dissenys, va arribar a Can Serra per representar-nos a les festes del poble. Fou batejada amb pètals de rosa el juny de 2011 al pati de Can Serra i va ballar públicament per primera vegada a les festes del poble de 2011. El dibuix oficial de La Farigoleta el va dibuixar l’alumne Ivàn Parrado quan anava a P3.

El nom de Farigoleta va sorgir arran de la descoberta de l’Hostal La Farigola, situat a l’entrada de Barberà del Vallès (1610). Aquí trobareu una mica més d’història sobre l’origen de la Farigoleta: historia-farigoleta

Sabíeu que la Farigoleta té el seu propi canal d’instagram? Podeu seguir les seves aventures a @escolacanserra

La Farigoleta ja va a 6è i s’ha fet gran:

La Farigoleta quan anava a P3:

amb farigoleta2013-07-07 10.35.12