Setmana cultural a 5è A

Hola famílies!

Entre tots els possibles invents a treballar durant la setmana cultural, l’alumnat de 5è hem escollit endinsar-nos en el món de la impremta de Gutenberg.

Durant tota aquesta setmana, les noies i els nois de 5è A hem estat confeccionant la nostra pròpia revista! Ho hem fet per parelles o per grupets de tres, on hem treballat les diferents parts que podem trobar en una revista, així com els diferents tipus de text que apareixen.

Cada grupet de treball s’ha encarregat de passar a ordinador la feina creada i entre totes hem creat la Revista dels Gutenbergs! Ha estat una experiència apassionant i ben divertida, a continuació, podeu veure el resultat final.

Esperem que us agradi!