Preinscripció 24-25

El període de preinscripció és del 6 al 20 de març de 2024.

En aquest espai anirem actualitzat tota la informació relativa al procediment de preinscripció i matrícula.

ESCOLA CAN SERRA: 08033602

📄 Oferta provisional de places
📄 LLISTATS PRIMERA PETICIÓ provisionals (17/04/24)
📄 LLISTES RESOLTES RECLAMACIONS (25/04/24)
📄 NÚMERO DESEMPAT (30/04/24)
📄 LLISTA ORDENADA (02/05/24)
📄 OFERTA FINAL (07/06/24)
📄 LLISTA ASSIGNACIONS (10/06/24)
📄 LLISTA ESPERA (10/06/24)
Matrícula: del 18 al 26 de juny 2024 (cita prèvia)

Sortida a la Granja

Dimecres va ser un dia molt especial pels sols i les llunes, vam tenir la nostra primera sortida a la GRANJA de CAN PI DE LA SERRA!
L’aventura va començar de bon matí, pujant a l’autocar amb la il·lusió i l’emoció d’arribar ben aviat a la… Llegeix més»

Sortida al CosmoCaixa

La setmana passada els grups d’I5 vam passar un gran dia al CosmoCaixa.
Primer vam visitar el planetari bombolla on vam poder gaudir amb els planetes gegants. També ens van ensenyar les constel·lacions amb el sostre il·luminat. Després d’esmorzar ens van fer un recorregut per l’exposició dels… Llegeix més»

Sortida a Marimurtra

La setmana passada, els grups de tercer vam fer una sortida al jardí botànic Marimurtra, a Blanes. Allà, vam poder ampliar els coneixements que hem anat adquirint al llarg de les últimes setmanes amb la caixa d’aprenentatge de les plantes, on hem descobert aspectes com… Llegeix més»

Sortida Museu Picasso

La setmana passada el grups de 5è vam anar de turistes a Barcelona.
Primer vam visitar el Museu Picasso, però no només vam veure i comentar les seves obres sinó que vam fer d’artistes!
Després vam anar al parc de la Ciutadella a dinar, jugar i passejar… Llegeix més»

Setmana Cultural 4t

Un any més, hem celebrat a l’escola  la nostra setmana cultural. Aquest curs i sota el lema “D’ oca a oca, a Can Serra toca” hem conegut i gaudit dels jocs de taula.
Hem jugat amb els companys i companyes de la classe,amb els infants dels… Llegeix més»

Setmana Cultural 3r

Durant la setmana cultural hem fet diverses activitats per treballar els jocs de taula: hem après nous jocs, hem descobert quins són els jocs més antics, hem construït un joc de taula, etc. El proper divendres posarem punt i final amb els balls de Carnaval.
Aquí… Llegeix més»

Setmana Cultural a 1r

Durant aquesta setmana hem gaudit moltíssim.
Començarem fent diverses classificacions dels jocs de taula, també vam aprendre jocs antics.
Ens hem adonat que cada joc té un objectiu diferent i que no tots tenen tauler.
A més, amb les classificacions que vam treballar cada tarda jugàvem a jocs… Llegeix més»

Setmana Cultural a 2n

La setmana cultural va ser molt juganera!
Primer vam pensar com podem classificar els jocs de taula i vam fer hipòtesis de quan es va inventar el primer joc de taula, a quina època,… Quina sorpresa saber que els prehistòrics van inventar els primers daus fets… Llegeix més»