Avui per 5è i 6è

Avui us volem dir dues coses:

1. EXPERIMENT

Avui a les 18 h en Jordi i en Bernat ens portaran el primer EXPERIMENT CIENTÍFIC  per fer a casa en família. El retransmetrem en directe a través del seu canal de Youtube.

Per veure’l només caldrà entrar al seu canal de Youtube d’Innovamat avui a les 18:00h. Animeu-vos, que és motl xulo!

Vinga afanyeu-vos i prepareu el material necessari que trobareu a continuació:

Podeu avisar als companys i companyes per si algú no ho ha vist!

2. CARTES QUE CUREN

Ja fa uns dies que els hospitals han posat en marxa una iniciativa perquè la ciutadania pugui enviar missatges d’ànims als professionals i als pacients ingressats per COVID-19 dels diferents hospitals i així rebin suport en aquests moments tan difícils. Us animeu a ajudar-los?

Llegiu aquesta notícia i a continuació podeu fer un dibuix, una carta… explicant com us dieu, d’on sou, que us agrada fer i donant molts ànims i missatges positius als malalts i als sanitaris i enviar-la a un d’aquests e-mails:

• Hospital clínic: noesteusols@clinic.cat
  • Hospital del mar: cartesquecuren@hospitaldelmar.cat

Després d’enviar-la recordeu que podeu penjar-la també a l’instagram de l’escola (@escolacanserra) ens encatarà poder-la veure nosaltres també!!

Dilluns us tornarem a penjar noves propostes, fins dilluns!

Una abraçada molt i molt forta!!!