Català: Viatgem des de casa

Hola a tothom!

Aquestes vacances no hem pogut marxar de viatge degut al confinament…

Per compensar que ens hem de quedar a casa avui us proposem fer un viatge on la vostra imaginació volarà ben lluny.

Com ho fem? Doncs bé, què us sembla si durant un dia investigueu i feu coses relacionades amb la ciutat que més us agradaria visitar? Podreu fer receptes d’aquell lloc, treballs manuals, disfressar-vos, fer decoracions per a casa… Podeu fer tot si hi poseu una mica de creativitat!

Per començar us donem alguns destins d’exemple:

Podeu fer una fitxa com aquesta per recollir els resultats de la vostra investigació:

Podeu mirar aquest exemple de Pequín (Xina):

Esperem que gaudiu molt amb aquest viatge des de casa, escriviu als comentaris a on heu viatjat vosaltres!

Podeu compartir les vostres fotos a l’instagram de l’escola (@escolacanserra)

UNA FORTA ABRAÇADA DE L’EQUIP DE MESTRES DE CICLE INICIAL