Avui… Numeració!

Bon dia a tots i a totes!!!

Ens alegra molt anar veient que us animeu a fer les feinetes que proposem i a més alguns/es de vosaltres ens deixeu comentaris!!! :-)))

Avui a matemàtiques ens centrem en el treball de numeració!!!

Els nombres per coneixer-los moolt i moooolt bé!! Qui va davant? Darrere? Continuar les series… fer descomposició… i per acabar sumes i restes. Us animeu?

• PRIMER: pensades per l’alumnat de 1r. De menor a major dificultat.

• SEGON: pensades per l’alumnat de 2n. Per posar-vos al dia podeu començar amb les de primer i una vegada ja ho veieu súper fàcil, passar i fer les del vostre curs.

Abraçades ben fortes de tot l’equip de Cicle Inicial!!!!! :-))))) Us trobem molt a faltar!!!!!!!